Assortiment
Zoek het artikel dat je wil kopen en klik op 'bestel' of 'in winkelwagen'. Wil je verder rondkijken? Geen probleem, het artikel blijft in de winkelwagen. Is je winkelwagentje naar wens gevuld, kies dan "Afrekenen". Meer informatie vindt je bij Klantenservice onder het kopje Bestelling en levering.
Op de pagina Klantenservice onder het kopje Annuleren & retourneren vindt je alle informatie om een product te retourneren.
Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos.
Annuleer je de bestelling, nadat deze verzonden is, dan dien je het pakket bij bezorging te weigeren. Indien wijnkoperij Van Bilsen reeds een betaling van je heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan je terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als je de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).
Heb je een vraag of een klacht over één van onze producten dan kun je contact met ons opnemen via e-mail of telefoon.
Vermeld je daarin jou persoonsgegevens, datum bestelling en jou bestelnummer en de aard van je klacht. Je kunt binnen 2 werkdagen een reactie van ons verwachten. Uiteraard zullen wij ons best doen om je klacht naar tevredenheid op te lossen.
Voordelen eigen account