Snel kiezen
Zoek op kleur
Zoek op prijs
Zoek op land
Zoek op herkomstgebied
Zoek op druivenras
  U winkelt veilig bij ons

Klantenservice en Vragen


Klachtenafhandeling


U heeft een klacht?

U tevreden maken is wat we het liefst doen. Toch kan het zijn dat we iets over het hoofd hebben gezien en u helaas ontevreden bent over onze producten of dienstverlening.

Wat kunt u nu doen?

We lossen uw klacht nog steeds graag zelf op. Bel of kom langs in de winkel. Per e-mail melden kan natuurlijk ook. Vermeld daarin je persoonsgegevens, datum van bestelling, je bestelnummer en de aard van je klacht. Je kunt in het algemeen binnen 2 werkdagen een reactie van ons verwachten. Uiteraard zullen wij ons best doen om je klacht naar tevredenheid op te lossen. Kurkflessen en/of wijnen met een andere fout worden vergoed tot maximaal 6 maanden na aankoop van uw wijnen. De klacht zullen we samen met u controleren/bespreken en uiteraard na het overleggen van uw aankoopbewijs.

Niet tevreden met het antwoord?

Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Contactgegevens

Wijnkoperij Van Bilsen
Korvelseweg 45
5025 JB Tilburg

KvK-nummer: 18085134
BTW-identificatie nummer Nederland: 817012096B01
(IBAN) rekeningnummer: IBAN NL35RABO0313456380 
BIC: RABONL2U

Even geduld a.u.b.